close
2015夏 (75分)

剛剛上篇寫左我一晚兩次嘅經歷,
令我諗返起2015年呢個意大利靚仔同我一晚兩次嘅經歷😁

佢係一個來自意大利來居港工作嘅靚仔,
佢光頭嘅,眼大大,
約38歲左右,有小小鬚嘅靚仔。

記得我哋約咗好多次都冇出嚟,
今晚佢放工返到屋企之後,
我直接上佢屋企。

記得當時我去到佢屋企,
佢屋企佈置得好靚,
雖然唔係好大,但好有 style.

出 Lift 後發覺佢單位已開門,
佢當時坐喺Bar枱嗰度食緊沙律,
重問我食唔食,
佢屋企有個大露台,
有D椅子,
好有taste。

佢食沙律嗰陣時我一路坐喺大廳加梳化度,
睇住大電視同佢傾計,
非常享受。

之後問我係咪同佢一齊沖涼先,
當然好啦,
佢入咗去浴室先,
調校好花灑後,
佢除咗衫問我,
可以入嚟喇😋

除左衫嘅佢唔係好高,
我諗大約1米70左右,

身型算做係大大隻有啲肉嗰啲,
但係佢比起D相,
以為佢高啲。

入到淋浴間,
自己沖一陣身之後佢就幫我搽 Shower gel.

由背脊同Pat Pat 開始搽到去心口,
再由心口搽到我下面,
佢搽得我好舒服,
立即扯得高高的。

他當時跪在地上的,
將我的硬物在泡沫中套弄,
非常舒服。

沖去泡沫後,
他一口就將它吞沒😋

在我站在享受的時候,
發覺原來浴室有窗,
能看到对面大厦的,
雖則望著街外風景享受著口交是一大樂事,
但如果被拍下就不好了,
於是我把窗簾落下。

他的技巧非常好,
很快我就想射了😚

我叫喚他停一停了,
他問我可否出兩次,
我說也可以的😏

於是他說先能讓我在他口中出一次,
那樣。。。我就唔忍了。

在他口中强烈爆發😜

而他則全部吞下😋

原來他很喜歡吃下的😁

沫乾身後,
我們一同入房,
到我幫他了😆

他的不太長,
约四寸半左右,
而且是包著的,
我不太喜歡 Uncut 的。

不過,我仍會幫他的,
替他套弄了一段時間,
他仍未出,
最後他自己再加我的協助下出了。

然後,我倆一同冲涼,
沖涼時,他又曳曳了,
双手又撫弄我,
我又扯得高高了。

接著,他的咀巴又來了😍

上上落落,慢慢吸吮,
這次我無咁快了,
但係佢靈巧的舌頭下,
最终再次在他口中爆發了😆😆

而他當然又是一飲而盡😁






arrow
arrow
    全站熱搜

    阿力 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()