close
呢位機艙服務員咁正,我梗係唔走啦。

都未講完佢一口就含住我,
並且示意我開始拍,
佢好喜歡用口,而我就享受住,
佢上上落落出出入入。

我好喜歡呢b特別愛吹嘅靚仔,
因為佢鍾意吹,
所以亦特別落力,
希望吹爆我😘

佢好喜歡我嘅六寸,
我亦都喜歡佢個咀,
吮得我好舒服😘

佢令我太 High,
所以我叫佢停一停,
因為我想射了😅

停了一回後,
他又繼續落力,
之後他吹一回,
就會問下我射未,
因為他怕我未及時抽出,
影唔到我射他 😅

享受了一段時間後,
我终於決定不再忍了,
抽出我的大棒,
向他臉上怒射,
第一道落到他的眼睛,
之後全落到他的臉上。

他非常極之享受我射向他臉的一刻,
之後,他伸手替我熄下攝錄,
同時他繼續自己猛烈地上下打飛機,
他當時仍然跪著,
望著如此猛男對著我幹著,
真的極 High.

突然,他大聲呻吟起來,
接著,他的一道白色暖流射向他自己肚上,
此情此境,難以忘記😍

因他不想透露太多。。。
我倆只淺談一回,
我沖完身便離開了。
arrow
arrow
    全站熱搜

    阿力 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()