close
201502 春 (85分)

說靚仔,
他不是最靚仔的 ,
但他的服務真的令人回味。。。
他金色頭髮, 170cm高, 中等身材,
藍色的眼睛, 28 歲左右, 在香港做銀行。

 我記得佢屋企有隻狗,
所以好快就同佢入咗佢間房,
佢好心急,立即將我的褲除下,
隔著內褲開始吻上嚟 ,
好快佢又除埋我條內褲,
我的六寸立即彈出,
他一口就將他吃下。


玩咗一輪之後,
我問佢可唔可以係個口爆發,
佢話可以重想飲埋😍😍
他說他很喜歡係喉嚨 發射,
直落的感覺。

我當然成全他啦,
直向喉嚨頂點噴射而出。

他事後非常滿足呢!
他还笑說直落食道更加唔驚有病!

🙄

之後 在喺電話都想嘗試搵佢再出嚟,
佢成日話好忙,所以重未能成事😥

更多英國俊男系列,請按此🤭瀏覽更多

arrow
arrow
    全站熱搜

    阿力 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()