close
2016 夏(95分)

我諗佢有一位190cm咁高,
算高大啦😋

30歲嘅佢其實個樣一啲都唔似。

似幾廿幾歲,眼大鼻高,
帶著一副圓形眼鏡 都幾靚仔。

第一次結識到佢喺電話認識到佢,
好想約出嚟但係時間唔夠,
嗰晚 有一點後悔,冇特登見佢。

好彩第日仲搵到佢,
第日佢出來先返屋企喇。

佢話 早上去完街 返屋企等我,
休息一陣之後就等我。

佢休息我返工,
放工 我就即刻搭車去搵佢 ,
佢住嘅地方係一幢舊式嘅大廈,
佢話佢朋友冇住畀佢住。

都算近我公司,坐車去到揾咗一陣。

上到去 開門開咗好耐原來把鎖壞壞哋真搞笑。

同佢入咗房, 傾一陣。。。

 佢就開始kiss 我,
成晚佢kiss 咗好多次,
我覺得佢好鍾意kiss ,
同我服務鍾意用口上上落落食咗好耐 ,
我亦好享受望住佢喺我下面上上落落出出入入嗰個feeling 。😍😍😍

佢想我入去但係我不太好,
所以我冇買嘢,
我就同佢講冇買所以就唔入。

佢有啲 失望。

佢好高大但身形一般,
下 便都幾好㗎又粗又大,
但係就唔係 好硬可能做慣零仔 。🙄


因為夜晚 約咗人 食飯,
所以都唔可以畀佢玩咁耐🙂

佢不断kiss咗好耐然後又不断用口吸吮我。。。

最後我畀佢吹爆咗啦。

 因為佢唔係太硬所以佢冇出。

 成晚佢kiss咗我好耐。

 問佢係咪比較怕醜佢話係 。

我都覺得㗎喇。

 有機會再見啦😊


#相片只是設計圖片, 主角並不是相中人, 請勿誤會, 但是主角樣貌近似圖中靚仔😍。
arrow
arrow
    全站熱搜

    阿力 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()