close
上到床怕羞韓國仔開始除衫,
示意我哋一齊除,
冇問題。。。大家除剩一條底褲。

韓國仔仔鬆身嘅內褲睇唔到啲乜,
但係巴西仔仔綿質嘅四角內褲已經脹起咗一大嚿😍

我即刻走去除咗巴西仔仔條褲,
接近七吋嘅硬物彈出,
都幾粗下😍

仲要係向上 微微 翹起的😋 

同時間巴西仔仔已經將韓國際仔條褲除咗,
韓國 仔仔都唔少。。。我諗有六吋長,
但係就比較幼。

事不宜遲就開始咗。。。。

 韓國仔仔一口就將巴西仔仔嘅7吋放入口,
巴西仔仔就將我個6吋 放入口 。

我就用手一路搞緊韓國仔仔嘅6吋。

一個三角關係就係咁樣形成咗。

玩咗一陣,
我哋不斷轉換唔同嘅組合同姿勢😍

我最喜歡嘅當然就係佢哋兩個一齊峰服務我😍

左一個右一個,
有兩把嘴兩條脷同時間將我放入口內,
我唔忍啦。。我決定係呢個時候爆發😋

我問佢可唔可以喺佢個口入面到爆發?

巴西仔仔可愛咁話。。。
你意思指我定係佢,
我話冇所謂呀。。。呢個時候韓國仔仔搶先答,
好呀。我ok嘅😊

既然 可以咁仲等。。

梗係唔等啦😄😄

係佢口入面強烈嘅爆發,
由於我都幾日冇出過,
大量嘅嘢充斥佢嘅口入面,
爭啲裝唔哂💦💦

之後 韓國仔仔 滿足咁樣落床去洗手間,
吐返出嚟😆

呢個時候我就同返巴西仔仔就繼續玩,
當韓國仔仔上返床繼續參加嘅時候,
韓國仔仔拿出一個安全用品,
巴西仔仔 有禮地問問我定佢,
當然是佢啦。。。我啱啱先出完。

他 立即戴上再9仔式地進行。

同一時間半軟硬嘅我亦都係巴西仔仔個口進出。

一時餵巴西仔仔,一時餵韓國仔仔,
爽呀。

雄厚的巴西仔仔聲音加上细泣的韓國仔声音很正呀。

最後,巴西仔仔完事了。。。

巴西仔仔有禮地問韓國仔仔你還出嗎?
韓國仔仔笑著說不用。。。
還留後著,這個韓國仔仔真大食😋

之後我同巴西仔仔一齊去浴室公沖洗,
冲洗過後, 
巴西仔仔可愛地展示他之前買的紀念品給我們看 😊傾多一陣就走啦!

我還介紹巴西仔仔到附近嘅景點遊覽呢!
arrow
arrow
    全站熱搜

    阿力 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()