close
201704 夏 (95分)

呢個靚……佢來自南非。

佢做模特兒的,
我見到佢個啲相都拍得好靚仔,
原來係 模特兒硬照 ……😊

佢而家仲讀緊書……係讀緊法律系嘅大學生😎

 佢今年25歲, 好後生,
 做得model新型都唔錯啦.

佢大約182 cm高,
中等身材,見面嗰日.....呢佢著件恤衫牛仔褲。

好型咁出現係一間名店出面等😍

 雖然真人就冇相咁靚仔,
但係其實都唔錯.....😄

佢帶咗我去佢 大學嘅係香港租嘅一間宿舍一間房入面,

係鬧市入面嘅房,
入到房後我哋一路傾計。

因為一向以來我都好鍾意同佢哋傾計,
了解下先開始呀🙂

 講講下佢就突然之間衝過嚟攬住我錫 同我kiss😍

咁同一時間……我哋四隻手就開始互相除衫,
 好心急,佢即刻除咗佢條褲 ……

佢直接推咗我落床跟住…… 就即刻除褲……
七寸長夾硬物立即彈出😍

重要係微微向上翹😘

對住我個口😏我知佢想點……

我都唔会令佢失望……

一口含住,不斷吸啜。

佢好享受…… 咁當然唔會 淨係得我服務嘅……

拉咗佢落床……繼續繼續除衫除褲。

我地一齊瞓低, 除咗褲嘅我都彈出咗我嘅六寸……

我亦都將佢個頭撳低……
佢都有同我服務😚

 之後佢再同我kiss,
佢想入我,我話啱啱食飽嘢,唔係咁方便……

跟住佢冇所謂,跟住就又叫我同佢服務低頭啜咗好耐。

跟住然後同我不斷Kiss, 係Frenchkiss. 
佢條👅不斷喺我口中出入,
我 覺得佢勁鍾意kiss 💋


係kiss過程中佢不斷自己刺激自己……
 終於佢射啦💦💦

射到自己成肚都係……

同一時間我再塞番落佢口,
突然我感覺到佢好怕我射落去佢個頭度,
佢就同我講話唔可以在玩住……
佢話好趕時間要出席一個function……
所以就完結咗啦……

因為我可能仲有下場……所以我都冇所謂 🤗

佢洗一洗佢個身,
繼續傾計……跟住佢仲同我落街 ……
我就走啦……佢著住件橙色嘅suit,

好型好fashion!
arrow
arrow
    全站熱搜

    阿力 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()