2016 春 (80分)

他是23歲的大男孩,
他來自俄羅斯,
俄羅斯的男孩皮膚真的很白,
金色的眼睫毛,金色的頭髮,
連他的毛髮也是金色的,
他很高大,
約有1.8米高。

約他的時間是清早,
好像是早上十一時左右,
因很記得他説我就是他的早餐,
一早起身就享用了我充滿蛋白質的早餐。

他的住處只是一個狹小的空間,
很平的賓館房間。

因為他只是一位學生,
在韓國首爾讀書的一位學生。

他開門迎接我後,
就立即脱去我的長褲了。

喜愛用口的他不停為我服務,
他極之能滿足到我,
我轉換了多個不同Post,
躺著,站著,倚著,享受著,
感覺非常好。

其實他的大炮也非常優質,
我想有八寸長,非常粗,非常直。

與他溝通後,他想吃下我的全部。

我當然無問題,最喜歡見這情境的。

最後我站著在他口中激射而出,
而他更立刻全部吞下,
接著他則在我協助下落到我的心口上。

他說我的份量非常多,
很好味,
他最愛用這當作早餐,
他現在間中也會都香港玩,
也常說要再吃我的,
但因我太忙,仍未再見面,
再見面時,大家仍想知我們的情形嗎?

接住落嚟我哋真係有 出嚟第二次 因為佢話好掛住我下面亦都好掛住 我嘅日睇佢上載有機會有 飲 所以 喺第二年嘅嗰個日子我喺電話度有見到佢所以我哋出咗嚟今次我哋去到嗰個私密嘅地方 佢好不急不及待取香港條褲 有就幫我睇下上上落落 我幾耐我就忍唔住喺舊沖泡飯 冇幾耐我就忍唔住係佢口中爆發 他叫我姐是要通知佢因為佢要將我插到最入去喉嚨痛 成日去去咗咁瘦嗰個 慢慢嚟啦好耐嘅感覺佢話佢好好味好鍾意好似雪糕一樣 我當然照做啦因為我都鍾意咁你都享受睇住佢滿足嘅樣子跌咗落嚟 我哋 幾後又再見面 見面咗四次 其實係你四次入面佢曾經同我講過佢有男朋友所以唔會再嘈因為佢呢一刻請你鍾意男朋友但後來朋友再搵過佢又話好掛住我嘅蝦片 我問佢點解唔同男朋友做佢話佢男朋友冇我咁長我嘅 喺馬鞍山區嘅要求差唔多到最優可以 向住喉嚨發聲 就係因為咁 佢有男朋友之後我哋都出咗嚟玩咗兩次 跟他冇再聯絡因為我 換咗電話失早聯絡如果唔係可能我哋都會繼續下去






arrow
arrow
    全站熱搜

    阿力 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()