close
2015 春 (70分)

佢住喺香港,
佢來自美國嘅紐約,
佢喺香港一間國際知名嘅it公司做嘢。

佢好高大,我諗應該有一米九。
二百幾磅,但係因為佢高大,
未至於係笨重嗰啲。

佢都 Ok 靚仔😃

記得嗰晚喺地鐵站等佢,
之後一齊坐的士去到佢屋企,
佢當時攞咗啲清洗乾淨嘅西裝.

返到屋企之後,
我哋係廳到睇咗一陣電視之後,
佢就問我想點玩,
結果我哋大家都係用手幫大家不到頂峰。

 之後 佢問我去邊度。

我話約咗朋友,
因為佢住得比較偏遠,
佢想畀錢我搭的士出去,

因為知道我咁遠特登來他家。

我拒絕咗因為我唔係要錢嘅男人,
而且如果我收左佢錢,佢報警話我拎佢錢,
佢又可提供錢幣号碼,
我咪大獲。

所以係時候都係自己走好D啦😅
arrow
arrow
    全站熱搜

    阿力 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()