close
201911 (85分)

今日終於重新執筆, 係兩個月前發生嘅事,我會盡量將佢 一一寫畀大家睇,佢係一個香港嘅後生仔。

好多人都問我點解唔同香港人玩, 
嚴格嚟講我都唔係淨係同外國人玩嘅,都有同香港人玩嘅。

因為有陣時都有啲香港後生仔令到我忍住嘅。。。呢個就係其中之一。


佢係我兩個月前遇到嘅,我哋喺做運動嘅時候遇到,我一見到佢。。。

佢樣子中上,皮膚較白 ,但ok的, 眼睛雙眼皮, 但係唔係好大嗰啲 ,我諗佢應該二十六歲左右, 個樣都算幾標誌 , 比較特別嘅就係佢頭髮有少少長 遮住耳仔 但係又唔到頸嗰啲, 都算靚仔 幾有型 的。

他比較高,大約六呎高,身材唔錯,一啲肥肉都冇,有D胸肌, 加加埋埋我都會畀佢八十五分😍😍

從佢條Aussiebum泳褲睇,我覺得佢係同志。但佢完全冇望過我,我都諗緊佢係咪,做運動嘅時候,喺我身邊,我聞到佢陣陣嘅香味,但係佢都冇特別留意我。

雖然佢冇望過我,但我決定試下佢😄😄

我喺佢 游到差唔多到我面前嘅時候, 畀個訊號佢😃( 如果想知道我畀咩信號佢,可以私訊我呀😄) , 畀咗兩次之後, 佢就有反應啦, 即刻畀返 訊號我。跟住雖然佢都唔望我, 但佢上水之後, 就有望我啦 睇佢嘅樣應該喺度等緊我。。。

跟住 我僅喺立即上水喇,行得快快的,超越埋佢, 佢就跟住我啦。。。

請按 ~ 六尺高的長髮港男 (2)' 睇下集

#同志體驗
#港男
arrow
arrow
    全站熱搜

    阿力 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()