close
2019 秋 (90分)

這是昨年的事了。。。。

我喜歡秋冬時間去游泳,因為泳池少了人,多了一份清靜,更多了一些真正想做運動嘅人。

我去開我平時去嘅泳池,但呢個青年人今次第一次見。

見到佢嘅時候, 我正在沖身,而佢企喺我出面,我直覺覺得佢係。

佢約16-20歲左右,168cm 左右,唔太高,皮膚幾白,大大嘅胸肌,非常吸引我😙 

但佢可能有啲怕醜, 去對望一會又繼續行來行去。

途中我遇到一個之前玩過嘅朋友, 結果我哋行埋咗一切,當時我冇出到,好彩冇, 點解?

因為之後我一出嚟又遇到呢個大胸肌美少年。

我再夾喺佢隔離嘅地方等佢,終於佢行咗入嚟。

關門后,我哋就開始探索。

 原來佢嗰對大胸肌唔係好實, 軟軟地都幾得意,
我諗應該唔係做gym練出嚟的。

佢都好心急呀,即刻除咗我嘅 藍色泳褲,
 我嘅大物即刻彈出🍆🍆佢不停咁樣搞我,

搞到我差点走火。

我亦都除咗佢嘅,佢冇我咁長,
但係都應該有5寸左右,同佢啲皮膚一樣,
比較淺色的😂

佢好快又向我進攻,隻手冇停過, 搞到我想向佢噴射 。

我推咗佢去我前面, 但是我都忍唔住。。 走咗火💥💥💥 落在他後腳😂

佢有啲滿足感 ,跟住冇耐,佢就同我講話趕時間要走。

 我有啲失望 因為佢未出 。

我估佢想我入佢 ,見我出咗就。。。

#同志體驗
arrow
arrow
    全站熱搜

    阿力 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()