close
200X 夏 (90分)

呢排講開遊水,
令我突然間諗返起十幾年前。。。

 當時嘅經歷。。。

記得嗰日,游完水跟住沖完涼之後,
在更衣室開始準備穿衣服,

通常我喺更衣室沖完涼都唔會遮住,
就行出嚟再著返衫褲。

我攞曬啲衫褲出嚟之後,
將所有衫褲放咗一張長凳度準備著 。

有個年青人喺我前面對住佢嗰張櫈都喺度著緊衫,
十幾年前。。梗係唔好記得個樣。

但我記得佢係一個香港後生仔,我相信二十才左右,
年青人喺我前面對住佢嗰張櫈都喺度著緊衫,

我地大家都有互望下,
我一路望住佢嘅時候我睇住佢本來軟軟嘅由三寸左右記,
續漸對住升起了,
變硬了,
變大了,
變粗了,
變成六吋到向上翹嘅 😘😘

我當然同時間開始有反應啦🤭

所以搵條毛巾遮一遮。

話曬嗰度都喺公眾地方。

我嘅目光當然 冇離開過佢,
之後我哋大家都決定著返條泳褲,
放返好啲嘢,

大家搵咗個地方去大家開心一下。

大家幫大家到達頂峰🍆💦💦

 最特別嘅其實嗰個係我返工途中嘅午飯時間呢。

跟住我仲要趕住返工喇🤭🤭
arrow
arrow
    全站熱搜

    阿力 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()