close
2020 夏 90 分

喺未講我 台灣之行嘅 遊歷之前,
就講一講前幾天發生嘅事 。。。。

嗰日我去咗做我最鍾意嘅運動游水,
游完水之後 ,其實當時都睇中咗一個後生仔🤭

我諗佢 26歲左右, 皮膚白白,
 不過唔講佢咁多。。因為結果我哋都 冇😓😓

 只係 走嗰陣時 一齊傾左陣偈 ,
記得我哋走嗰陣時 ,問佢去唔去 洗手間。

 結果畀佢拒絕咗🤨🤨🤨 

但係好神奇喺我哋分開嗰一剎那😲

 有 另外一個人。。 望住我🤗🤗🤗 

呢個人可以講詳細啲。。。

佢係一個香港嘅男人我諗大約42歲左右,
著住tshirt短褲,
 應該幾大隻💪💪因為佢件tshirt爆曬。

高度同我差唔多, 都係175左近 ,
佢 樣貌ok,眼細細但係鼻高高,都ok靚 仔。

我都有望一望佢, 跟住佢準備行入商場,

我再望一望佢,佢又望一望我,
 我跟住都入咗商場 。

跟住佢入咗去一個地方,
我就梗係跟住入喇。。。

入到去佢喺手位,我去咗企位。

冇耐跟住佢就 首先企喺我隔離,
 企咗一陣冇耐就入咗去 房仔等我啦 。

呢個情形我真係入埋去啦🤭🤭🤭🤭

閂埋度門 我就先 解開佢條褲。。。

不得了 😲😲😲

又大又粗🍆🍆🍆 

攞出嚟嗰一刻,佢放咗喺右邊,
因為又大,又粗,硬咗嘅佢完全冇位放。。。😲😲

只可以斜斜地向右邊 放🤭

佢相信係我喺香港見嘅最大最粗🥰🥰🥰

當然外國人唔計,佢大約長八吋左右,
但真係好粗。。我估有成五~六吋粗,
連個頭都幾大👍👍👍

佢係我 見咁多條之中拍得住 好粗個個。。
意大利後生仔咁粗, 但係當然意大利仔仔再長啲啦,
因為意大利仔比較直嘅,但都係向上翹起。。。大家可click 超粗超大的意籍大男孩(1)😋😋😋 
呢位港男 攣小小, 佢似之前睇過, 果位超級粗大的美國黑人 咁上下尺寸。



我一手攞佢出嚟 ,不斷幫佢前後 抽搐 ,

佢當然亦都唔守規矩,
幫我拉低咗,露出我嘅六吋 。

但因為佢實在太過雄偉啦,
我個六吋立即被比下去,
就好似大人同小朋友咁。。。

其實佢都係八吋左右,點解好似大咁多。。

原因就係因為佢真係好粗🍆🍆

但佢都冇嫌棄我,都好主動咁搞我,
之後佢就除低口罩,鍚咗我隻耳仔同頸一啖。

跟住就耷低頭想將我放入口 ,
而家又疫情,我都唔係好想咁樣,
推一推開佢。。。我繼續 用兩隻手幫佢玩。

 跟住佢好享受,一邊攬實我,
一邊用隻左手, 撫摸我嘅結實嘅水蜜桃🍑

突然聽到佢發出沉厚嘅 呻吟聲。。。
他就出了💦💦

他份量唔多,唔知係咪出完冇耐🤭

之後,佢戴返口罩,用紙巾抹一抹後,
就再幫我打出💦💦👍

始終 唔係私人地方,所以我就先行出去了。

事後諗返起,記得佢中途好快就除咗口罩,
我覺得有啲奇怪,而家諗返起。

我估計佢除口罩其實係想同我服務👅👅👄

之後畀我拒絕咗佢就帶返🤭🤭
arrow
arrow
    全站熱搜

    阿力 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()