close
2020 夏 80分

疫情下的生活真是很枯燥呀😭😭😭

最近將交友app刪除了,又忍不住裝回。

結果認識咗佢 。。。佢係一位律師 🤵

佢來自黎巴嫩,
係 疫情之下 ,其實我唔係好夠膽接觸外國人。
但大家都知道我嘅偏好就係外國人💁‍♂️

所以我一度將呢個交友app刪除,
都係呢個原因。

之後裝返,結果令我認識到到佢🤭 

點解我會夠膽同佢接觸??🤔

 因為佢雖然係外國人,
但係佢係一路住係香港一段長時間嘅外國人。

佢來自黎巴嫩 我問清楚佢近來有沒有見過一啲外國嘅朋友先夠膽約佢出嚟😄😄 

出到嚟我哋諗住喺公眾地方見,
但係做種種原因令到我哋嗰日,
只係能夠大家帶住囗罩互望大家。

當時帶住口罩嘅佢。。。
淨係露出一雙深深雙眼皮嘅大眼睛,
睇得出佢好有誠意同埋唔好意思有啲事要趕住走。

跟住之後我哋繼續用電話聯絡,
仲知道佢原來住喺佢寫字樓附近添 。

於是我決定再約佢。。。

 疫情下點樣玩好呢。。。



arrow
arrow
    全站熱搜

    阿力 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()