close
於是我決定再約佢。。。

 疫情下點樣玩好呢。。。

呢個問題其實我都諗咗一段時間。。。

就先形容下呢位黎巴嫩嘅律師係點樣畀大家知,
佢唔係好高大約一米六五左右,
啡黑色嘅頭髮,晤係好似啲中東人咁嘅,
佢最特別係一双好大好深雙眼皮嘅大眼睛,

大得活像一隻大眼猴子咁那樣🤭🤭🤭

但當然係靚仔嗰種啦😄

佢雖然唔係好高,
第一次見佢著嘅係一套西裝非常之斯文。

今次我咁啱係要著西裝見佢,
因為今日我係出去做嘢要著西裝,

約好佢之後係午飯時間,
 佢問我上佢屋企?

 其實都可以。。。始終屋企係私人啲嘅。

 但呢個問題。。。我都諗咗好耐。。。。

因為疫情厎下嘛。

 所以我決定全程戴口罩😷😷

我哋約咗喺佢屋企樓下等,
今次一見面佢都已經唔係著西裝喎,
佢係著牛仔褲恤衫嘅,
佢話佢今日係出街做嘢。

上到佢屋企之後,
係一個唔係好大嘅地方,
佢除咗口罩,原來佢係眼大鼻高嘅中東靚仔樣👍

不過係矮咗啲只得165cm.

我叫佢戴返口罩好啲 , 佢立即戴返,

佢個人真係好好👍👍👍

佢不斷重複同我講,

佢話我哋可以乜都唔做都得,
如果大家覺得驚或者唔舒服嘅話。

但係我想得你屋企又梗係唔想乜都唔做啦🤭🤭

跟住我哋傾下。。。點玩好, 但大家都有少少唔知點好。

 跟住 我問佢有冇硬,
我話我已經硬咗。

 跟住佢答我。。。有。

我叫佢show me.....

跟住佢自己攞咗出嚟,
 佢都屬於比較多毛但唔係好長,
可能修剪過。

 我諗大約得五吋左右翼,都唔係好粗。

 呢樣嘢係令佢得80分嘅原因之一。

跟住我哋點玩???

我選擇左淨係用手啦。。。

我首先消毒咗我隻手,
跟住慢慢輕輕套弄佢,

佢都爭取時間用佢消毒咗嘅手將把我嘅褲子退下。。

我嘅六寸硬物彈出🍆

他流露出喜愛嘅眼神🥰🥰 

不一回他就射咗落地下度💥💥

佢清潔完之後。。。。

他再消毒佢隻手跟住再幫我,

咁嘅情形之下。。 我都唔想玩得耐 ,

我同佢一樣都係射咗落地下。

跟住佢好滿足,幫我清潔咗。 👍

我哋著衫褲衫褲,
佢話佢執一執嘢唔走住,

所以我自己走先。

這就是我疫情的第一次💥💥💥😷🥰🥰🍆
arrow
arrow
    全站熱搜

    阿力 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()