close
2019春

我地傾咗大約20分鐘左右,
佢電話響示意我不要發出聲音,
他傾談一回掛線後。

佢突然說要走喇🙄
因為要見朋友。

這實在有點突然。。。。
我又不知如何留下他。。。。。

於是我用普通話跟他說。。。

可否走之前給我抱一抱吧?

於是他坐下床上,
我就向他擁抱並把他按在床上了🥰🥰🥰

擁抱著他的我很想留住這一刻😘😘

我決定 乘勝追擊😝😝

我隻手直接向佢下面進發,
摸了兩下已經感覺到他硬了。

佢有少少怕醜但又享受,
並沒有拒絕我,
於是我又繼續將佢撫弄。

接著我就由佢左邊褲管伸隻手入去
將佢嘅硬物拿出來。
原來他穿內里穿著鬆身boxer,
所以我將褲管推向一邊就輕易拿出。

他毛量中等,不像他的身高那麼高大😏
大約五寸左右 ,
唔係好粗,微微上翹,
嫩嫩的肌膚,粉粉的龜頭,
貼住小腹,彌漫著年青的氣息,
我將佢慢慢用手套弄,
他也很享受。

玩咗一陣 ,
我就問佢可唔可以幫佢成條褲除落嚟?
等佢舒服啲。

佢話好, 除咗褲之後,
我套弄一會後忍不住就放入口中了。。。

他感覺很舒服於是發出嘶嘶的呻吟聲音,
不出一回就已經噴出了濃濃白色液體。

分量不是很多,我替他抹乾淨後,
我跳上床,希望他也替我服務,
但他說真的趕緊要走,
朋友也正在等他。

我也不想勉強他,
所以就讓他穿上褲子後離去。

離開前我還與他再擁抱一下🥰🥰
arrow
arrow
    全站熱搜

    阿力 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()