close
2019春90分

我終於決定 執筆。。。

回顧我上一次去台北旅行嘅遊歷。

記得我第一晚係飯店不斷搵 ,
結果都揾唔到適合。。。

瞓醒之後,朝頭早又四圍搵,
終於搵到附近一個高大年青力壯嘅軍人👮‍♂️🎖

佢23歲,佢都幾高,有一米八二😍 

我好爽快問佢喺度做緊乜,
佢答我話冇嘢做喺屋企,
就好近我家跟飯店。

我問佢會唔會而家來,
即刻話好,
 問佢可唔可以睇多啲相,
佢重俾個facebook我添,

果然係入世未深好可愛的年青人。

不用十分鐘,門鐘響咗。

真h真係好高大,
差唔多成道門咁高。

有一點點肉,
真人更可愛比相片更靚仔😍😍 
182cm高的他很吸引,
深深的雙眼皮,
有神的眼神,
高高的鼻子,
真的是個天菜。

而且有重重年青人的氣息,
又有一點點成熟,
可能畢竟是一位軍人。


入嚟之後,
佢喺窗外望一望啲風景,
跟住就坐咗喺張椅,
而我就坐床同佢傾計,

我哋什麼都傾,
原來做軍人,今日放假,
所以喺屋企。

我地什麼也傾,
傾得好開心。

見他當天天氣轉有點冷,
佢當時穿灰色短褲,
黑色背心加一件風褸,
但他不是全身肌肉的軍人,
是有肉但不是很實的,
我還取笑他🤩

但我又不太夠膽很主動,
畢竟是個沒有很多經驗的年青人,
怕嚇走他😆
arrow
arrow
    全站熱搜

    阿力 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()