close
2017夏 (70分)

識咗好多年喇。。。
佢仲係大学生直至而家成為咗位 體育 老師 。。。

我好少同我香港人玩。。。

因為 我唔希望喺街會遇到之前玩嗰啲香港人 ,
今次 真係畀佢誠意 感動 。

得我好多年佢都想見我 但係我都冇應承佢 。

我哋都有共同興趣呀。。。
我哋都鍾意睇同一個運動。

終於今日約咗去佢屋企一齊睇波。

約咗佢屋企附近嘅地鐵站等,
佢當時著短褲t-shirt波鞋,
真係幾似體育老師。

真人殘啲囉,佢大約五尺九寸,
眼大嘅不過咀都大。ok 樣啦。

 佢帶咗我上佢屋企當然一齊睇波呀。

 一齊睇波冇耐,佢慢慢挨個頭去我嗰度。

跟住一路睇,我就睇波佢就睇我下面。

玩咗一段時間。佢主动推我入房。

入到房後大家除曬。。
佢想我 服務但係我個口損咗, 拒絕咗佢 。

最後佢都有幫我服務但覺得佢唔係好享受

最後我哋就係互相幫忙呀達到高峰。

佢同我講佢可以射到好高,

跟住佢真係可以射到上頸,
後生仔果然係唔同啲 👏

沖洗過後,
我哋有再繼續睇番波,
跟住問佢你鍾意咩類型呀。
跟住佢然後我佢話佢都鍾意我呢類型,
你做輕熟男嘅叔叔。。。

我都問過佢如果唔係佢心目中所講咁點,
佢都會照返屋企。。。
不過沒有下文。。。

哈哈哈。。。咁又係。
arrow
arrow
    全站熱搜

    阿力 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()